My life, your entertainment

Frappuccino
Åkte ut en sväng igår, inte haft lust att åka in till stan något men igår åkte jag och åkte till torget. Skulle egentligen bara köpa mat till mössen men fick med mig en bh hem också, min favorit gick lixom totalt sönder här om dagen HAHA! 
 
Efter att jag vart där så åkte jag till Netto och sedan in till stan och köpte mig en Frappuccino. Var så himla varmt så jag svettades och sån brukar kyla ner mig ordentligt haha. Till och med pappa påpekade att jag var glansig när jag kom hem. Han hade även hämtat ut två paket till ig som jag öppnade, kan visa i ett annat inlägg vad det var i dom :) 
 
Idag så har jag inte gjorts¨mycket heller, var iväg och handlade med farmor, farfar och pappa och hämtade sedan ut ett till paket med min favoritprimer. 
Nu under kvällen har jag bara kollat några avsnitt av 7th heaven, lite notalgi. Kollad på den serien för många år sedan när den gick på tv men älskar den så var tvungen att se om den haha! Har typ två säsonger kvar tror jag.
 
Men nu är jag bara så trött så jag ska bara vila lite med musik :) Hoppas ni haft en bra vecka än så länge. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress