My life, your entertainment

Gott nytt år
Jag har vart helt off här under ett bra tag men vill man se mig uppdatera mer så kan man följa på Instagram, nnathaas heter jag där. Jag ska försöka komma igen med bloggandet igen då jag stundtals saknar det samtidigt som det ibland är skönt att vara ifrån och inte tänka på det. 
 
Nu är det iallafall nytt år but still the same me, 2018. Jag har typ inga åsikter ens om 2017, kan varken säga att det vart dåligt eller bra. Varje år har sina upp och nedgångar. Men vissa år kan man säga att det här har varit ett riktigt skitår eller att det har varit det bästa året på länge, men vissa år händer ingenting och allt är bara som vanligt haha. 
God fortsättning till er alla iallafall :) 
 
•New years eve. Bye 2017, Hi 2018•⠀

First day of the New Year.⠀
It's time to shine for a new day.⠀
Forget your past,⠀
Your sorrow, your pain.⠀
New ideas are waiting ahead.⠀
It's time to recall your all memories,⠀
Beautiful dreams that remain uncovered,⠀
Painful parts of life when your heart gets crushed.⠀
But don't be afraid.⠀
The future is in your hand.⠀
Hold it in your hand.⠀
Start your race,⠀
A new journey⠀
That leads you to success.⠀
You will rise again,⠀
You will shine again.🎇
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress