My life, your entertainment

Ny vecka
Dom senaste dagarna så har jag vart på bio, hängt nere hos farmor och farfar, hängt i stan, hängt i kusinens nya lägga osv. 
 
Var hos kusinen och hans flickvän i helgen då pappa hade fixat en glasskiva till dom som dom skulle sätta upp, blev sjukt snyggt. Han kommer ha att göra när jag får lägenhet haha! 
Fick också veta att vi troligen ska hyra pappas jobbarkompis hus i Spanien till våren. Är sjukt taggad samtidigt som jag har lite panik då jag inte vart utomlands på så länge! 
 
Var också i stan dagen efter jag var hos kusinen. Skulle köpa mat till mössen och så, var så sjukt yr men vägrade vända hem så jag bara chansade på att det skulle funka ändå utan att behöva ringa efter skjuts. Jag tog mig igenom det haha, min kropp gav inte upp. Stannade till vid Starbucks för tänkte att det kunde hjälpa att dricka något men det funkade inte riktigt, gick från att svettas till att hacka tänder. Men jag åkte runt och handlade det jag skulle ha och sedan åkte jag hem, när jag kom hem så var jag inte alls lika yr längre vilket var skönt. 
 
Det enda som än så länge finns bokat under veckan är tvätt och tandläkare haha.
 
 
 
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter som att du haft ett par riktigt bra dagar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress