My life, your entertainment

En sommardag
I tisdags var jag nere hos farmor och farfar. Pappa ringde när jag var påväg hem och sa att han skulle ner till farmor och farfar för faster var där så åkte dit, gick hem och lämnade mina saker och gick sedan ner dit. Där hängde vi en stund och fikade :) 
 
I onsdags så skulle jag, pappa, farmor, farfar och faster åkt och hälsat på farmors syster men det var så varmt så vi åkte bara ner till farmor och farfar och fikade. En till faster + hennes man kom. 
Vi åkte sedan ut allihopa till odlingen och jag mådde inte så bra så jag gick iväg en sväng för mig själv. 
När jag kom tillbaka så satt pappa och pratade med en tant och dom andra (förutom farmor och farfar) hjälpte till att fixa pappas odlingslott. 
Jag gick till pappa och hälsade på tanten han pratade med och gick sedan iväg och fyllde en vattenkanna som han bad mig fylla och ställa i grannens växthus. 
Sedan så ville tanten visa mig lite blommor hon hade på sin lott, väldigt fina! och hon var väldigt trevlig också :) 
 
Vi hängde där en stund och sedan körde vi hem farmor och farfar och dom andra åkte hem till sitt. 
 
I torsdags skulle vi egentligen åkt ut och badat idag men Benny skulle fixa pappas och farfars bil och sedan skulle pappa köra farfar till affären och handla. Vi möttes allihopa hos farmor och farfar, våran bil gick snabbt att fixa så pappa och farfar körde iväg och under tiden så fiaxde Benny farfars bil och åkte och besiktigade den och jag, farmor och faster satt på altanen. 
 
När pappa och farfar kom tillbaka så fikade vi och åt lite mackor, jag och faster rensade deras kyl lite och packade in dom nya varorna haha! Farmor hade två oöppnade paket med mars och ett öppnat och farfar köpte typ fyra till paket till henne, vår specialitet HAHA! 
 
Vi åkte sedan hem och det blev inget bad. Mina kusiner smsade till faster och sa att hon skulle ta med sig farmor ut till stranden då vi var ensamma där medan killarna höll på med annat men hon ville inte det, först för att hon inte hade någon bil men sedan hade hon det men det blev inte av ändå. 
Jag och faster höll på att börja tjafsa om det här haha! Ba för jag och pappa hade bestämt att vi skulle ut men sen sket sig allt bara och jag var redan på dåligt humör men det gick snabbt över haha! 
 
Nathalie

Fina bilder och låter som du hade fina dagar med din familj :)

Svar: Tack så mycket! Det hade jag :)
My life, your entertainment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress