My life, your entertainment

Twins birthday
Åkte och handlade med pappa, farmor och farfar. Medan farfar var inne och handlade (var bara han som skulle handla men vi hade deras bil så vi var tvugna att köra haha!) så gick jag, pappa och farmor och sattte oss vid Triumfglass. Var såå gott! 
Vi gick sedan och köpte en blomma till min faster, två utav mina fastrar fyller år idag men den ena är på Gotland så vi kunde bara fira den andre :) 
 
Vi åkte hem och lämnade allt vi handlat och åkte sedan till faster. Marcus, Anton, Alexandra och Estelle var redan där. Gert och Matilda kom lite senare. VI fikade, åt cheesecake och bullar och myste med lilla Estelle! Träffar inte dom så ofta så var första gången jag höll henne :) Alla barn verkar blir fascinerade utav mitt hår som är så långt och alltid hänger ner när alla andra har uppsatt så Estelle trasslade in handen i mitt hår haha! 
 
Vi hängde där några timmar, var rätt så skönt att sitta på utsidan trots att solen gömde sig bakom husen. 
Nu är vi iallafall hemma och jag har precis städat mössens bur. Tog fram kamben ur frysen förut när vi kom hem så tänkte att jag skulle göra i ordning dom snart och se lite vänner, har precis börjat kolla på vänner igen. Min externa hårddisk kraschade så den var inne på lagning ganska så länge därav att jag också tog en break från bloggandet (bloggen jag hade innan denna) då alla mina bilder var där på och kände inte att det var roligt att blogga utan bilder. Men nu när jag har den hemma igen så har jag börjat kolla på vänner igen. Tack och lov så gick allt att rädda på den! 
 
Asså har hon det vackraste ansiktet eller har hon det vackraste ansiktet?! Hon har både smilgropar och långa ögonfransar 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress