My life, your entertainment

En vanlig dag
Vaknade av mig själv och hörde pappa prata i telefon och i vanliga fall brukar jag lyssna vem han pratar med men nu var jag så trött så jag uppfattade bara att han pratade med någon faster så jag somnade om haha! 
Vaknade ett par timmar senare och då hade han tydligen åkt ner till farmor och farfar. Jag gjorde i ordning mig och då kom han hem, tanken var att vi skulle åka till Claes Ohlson och köpa några grejer jag behövde till mina möss.
Tydligen så skulle vi till Backplan då mina fastrar var där och skulle köpa skor till farfar så vi åkte dit.
 
Vi mötte upp dom och hängde med, jag ville ju inte gå och kolla på skor så jag blev så uttråkad så slutade med att jag själv provade typ fem skor medan dom bestämde sig för några skor. Dom behövde skicka bilder till farfar och så skulle han godkänna dom men sedan började det krångliga, dom hade fått för lite pengar med sig och ingen hade kontakter och ingen utav dom ville gå och ta ut pengar från bankautomaten som låg bokstavligen precis utanför butiken och där började jag bli irriterad haha! Vaknade på fel sida idag och var tvungen att hänga med dom för att pappa inte körde dit vi skulle egentligen haha. Men det hela slutade med att pappa fick betala mellanskillnaden för att han var den enda med kontanter. 
 
När vi kom ut där ifrån så kom Liam springandes vilket är en utav mina fastrars barnbarn, tydligen var han där med sin mamma och morfar så vi gick och hälsade på dom. Sedan så åkte farmor med mig och pappa och fastrarna åkte och handlade och så möttes vi alla hos farmor och farfar. Fastrarna fick för sig att vi skulle äta sill och potatis, svensk sommar haha! så de gjorde vi när dom kom! :)
 
Dagen slutade ju iallafall bra även fast jag hade velat åka och göra det vi skulle göra men får väll vänta med det till en annan dag :)
 
Imon kanske det blir stranden om det är fint väder! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress