My life, your entertainment

RIX FM
Iförrgår, söndags så var jag inne på Rix Fm festivalen. Först hade Anton Hagman och Benjamin Igrosso signering men jag kom lite sent för att jag är så otroligt duktig på att vakna haha! Så när jag kom fram så hade Anton bara några minuter kvar på sin signeringstid så jag gick inte fram, men det sjuka var att jag har ju bara sett honom på tv så jag kände inte alls igen honom! Stod utanför hans tält (som han stod i och signerade) och kollade en bra stund på honom samtidigt som jag tänkte "är det verkligen han? det kan det inte vara". Han ser faktiskt annorlunda ut i verkligheten och hade han suttit bredvid mig på bussen så hade jag inte ens reagerat HAHA! 
 
När Benjamin kom fick jag iallafall en autograf, är lika "skumt" varje gång man behöver förklara hur ens namn stavas för det är ingen staving dom är vana vid haha. Men han fick till det rätt! 
 
Kollade lite på människorna som hade typ karnevaldräkter på sig och dansade och sedan gick jag fram till scenen där artisterna repade lite. När det började samlas folk så samlades det rejält med folk haha. Och man såg ju bakom scenen så när Joakims (aka Jockiboi) vän Danjal gick bakom scenen så skrek alla så mina trummhinnor typ sprack, och jag som trodde att jag inte behövde öronproppar för jag inte skulle stå så nära högtalarna som sist...
Då ska ni bara veta vad folk skrek när Jocke själv kom ut på scenen. 
 
Konserten höll ju på i ca tre timmar och när det var slut så var jag såå himla svettig, folk knödde ju verkligen! Sen när jag skulle gå och sätta mig för jag hade ont i axeln på grund av min väska med kameran och fötterna så kunde jag inte böja på benen för jag var så stel, kände mig stelopererad haha! 
Jag satt iallafall och vilade en stund och sedan gick jag ner till centralen och köpte en Frappuccino och laddade min mobil som hade dött och sedan åkte jag hem. Var sååå himla skönt att åka hem, låg som en död sill i sängen under kvällen och tittade på tv! 
Idag har jag sjukt ont verkligen överallt i överkroppen!
 
Har tagit massor med bilder som kommer komma upp så fort jag gått igenom dom! :D 
 
 
Första gången jag inte fått någon chokladsås på min grädde, besvikelsen haha! 
Lillemmish - mode - inspo - mamma

roligt att vara på rix fm festivalen =)

ha en bra dag
kramizz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress