My life, your entertainment

Morgontrött
Hallihalloj
 
Var uppe vid åtta idag och somnade nog inte innan fyra så fick inte så mycket sömn men hade möte på banken så var tvungen att gå upp men som tur var fick jag skjuts så jag slapp stressa då jag egentligen borde gått upp tidigare haha! Men fick typ en chock när väckarklockan ringde då jag ställt tre stycken (litade inte på mig själv haha!) och den ena lät så högt och trodde jag försovit mig flera timmar när jag vaknade haha! 
 
Efter banken så var jag hemma en stund och sedan körde vi farmor och farfar för att handla. Sedan vi kom hem har jag typ spelat sims då jag inte fick lägga mig i sängen för då hade jag blivit trött och däckat och vill vara vaken till ikväll så jag kan vända lite på dygnet. Men nu efter att jag ätit så känner jag hur tröttheten ba kom och smällde till mig typ haha! 
 
Ska titta på 112 på liv och död nu och bara ligga och titta på tv och kolla Facebook en stund nu, tanken är att jag ska gå igenom mina bilder från RIX FM festivalen sedan :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress