My life, your entertainment

En morgon med en gammal vän
Startade dagen med att videochatta med Lulle på messenger, hon hade skrivit till mig och jag svarade och sedan frågade hon fall jag ville snacka lite och utan att tänka igenom så skrev jag "visst" och då ringde hon mig. Vi snackade i nästan 2,5 timme. Det är länge för någon med social fobi (och telefonfobi) haha! 
Men det gick bra, jag var nyvaken och allt gick så snabbt så hann inte tänka efter innan så det var inte direkt jobbigt. Vi har inte träffats på typ 7 år tror jag, kanske bara någon enstaka gång här o där men vi båda gjorde oss i ordning medan vi snackade. 
 
Sedan åkte vi ner en sväng till farmor och farfar och sedan åkte vi snabbt till Donken. 
Sedan dess så har jag bara hängt hemma och kollat på serie, ska strax lägga mig och lyssna lite på musik! :) 
 
En morgon för ett par veckor sedan
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress