My life, your entertainment

Välkommen hit

Hejsan! 

Nu hade jag tänkt ta upp bloggandet igen efter jag vet inte hur många månader, man kan säga att jag behövde den pausen och eftersom jag ville starta på ny kula så tänkte jag varför inte starta en ny blogg? Kom fram till det för två dagar sedan typ haha! 

Så vem är jag? Jag är en 22 årig Göteborgare som just nu håller på att kämpa med att ta sig tillbaka från ett liv av psykisk ohälsa till ett normalt liv. Hur öppen jag kommer vara med det kommer nog skifta lite då jag ibland är väldigt öppen och ibland en liten mussla, men den här bloggen kommer iallafall handla om allt möjligt och lite till :) 
Vill ni följa mig på andra sociala medier så finns dom länkade uppe under "länkar"! :) 

Så välkomna hit! 

 
För er nya kör vi några snabba saker om mig 😏
 
❤ Jag älskar djur och att shoppa
❤ Jag är livrädd för insekter och ormar
❤ Jag älskar Disney och Astrid Lindgren filmer
❤ Jag är halvlatina 
❤ Jag är sjukt blyg av mig
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress