My life, your entertainment

Häng med Jenny
Jag smsade Jenny förra veckan och frågade ifall hon ville ses då vi inte setts på sjukt länge för båda varit sjuka osv. Men vi bestämde oss för att träffas idag så jag åkte hem till henne, till hennes och Tobbes nya lägenhet. Ny för mig iallafall då jag aldrig vart där haha! 
Men väl där så hängde vi på balkongen och åt lite vattenmelon och bara snackade lite, Jenny fick orientera mig lite i utsikten då man ser en bra bit från deras balkong. 
 
Det blev lite kallt och blåste så vi gick in och hängde alla tre och snackade ett bra tag, sedan så bakade vi (de vill säga Jenny och Tobbe haha) lite kakor, typ chocolate chip utan chokladbitarna haha! 
Vi hängde en stund till innan jag åkte hem och gick igenom Jennys gamla skisser av Tokio hotel haha! Har sån kärlek till dom bilderna! 
 
Bussen skulle komma om 15 minuter så jag gick typ två hållplatser haha. Sedan åkte jag in till stan och kollade lite på Lagerhaus och sedan satte jag mig en stund på Starbucks och åkte sedan till Rusta. 
 
Tänkte bara redigera lite bilder och chilla lite innan jag ska äta. Skulle åkt till mamma imon då hon fyller år men eftersom hon jobbar så bestämde vi att jag åker dit någon annan dag i helgen :) 
 
Får bli några snabba mobilbilder :) Jag och Jenny försökte oss på panoramabilder med varandras mobilen men vi failade totalt båda två haha! Vill ni läsa hennes blogg så finns den HÄR
 
Jenny

Var jättekul att du kom över! Fanns så mycket att snacka om :D Får ses snart igen? :)

Svar: Det var kul att jag fick komma! :D Jaa, absolut! Gick bättre än jag trodde med tanke på att vi inte träffats på så länge! :)
My life, your entertainment

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress